dimecres, 13 d’agost del 2014

Zentangle

Coneixeu aquesta tècnica?


Se'n diu Zentangle.
 
Jo sóc de les que quan escolto i tinc un trocet de paper i un llapis o un boli, em poso a fer gargots (garabatos).
 
Un dia, navegant per internet vaig llegir quelcom que feia referència a les gargotades. Venia a dir que no es que estiguis distret, més aviat el contrari, t'ajuda a relaxar-te i a tenir la ment més oberta a l'hora d'escoltar qualsevol discurs.
 
També deia que de tot això se'n ha fet un art i ... vet aquí, se'n diu zentangle.
 
De veritat que és tot un art, ni de prop els meus dibuixos s'asemblen al que veig èr internet, però caram m'agrada cada dia més gargotejar.
 
Us penjo unes quantes imatges, però si no ho coneixieu i ho voleu conèixer, només heu de fer que posar la paraula màgica "zentangle" i us apareixeran 300 mil imatges (per dir un número), i fins i tot tutorials per anar aprenent.
 
Vinga ànims i a gargotejar.



Espero que us agradi tant com a mi. I ja sabeu, els vostres comentaris seran benvinguts.

Salut

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada