diumenge, 10 d’agost del 2014

Patates al forn

Avui com que estavem sols el meu marit i jo, he pensat...que podem menjar?, Doncs fàcil, vaig a comprar un pollaste a l'ast i unes patates al forn, però després he pensat...caram! i per què no provo jo de fer les patates al forn com aquelles que em venen allà on compro el pollastre? i així ho he fet.

Fàcil, molt fàcil.

He agafat unes quantes patates de mateix tamany més o menys, les he rentat bé i les he obert per la meitat.

Els hi he fet uns talls i primer he tirat la sal, després prebre vermell (picant o no al vostre gust), després pebre negre i per acabar un bon raig d'oli per sobre.

Mestrestant he posat el forn (per dalt i per baix) a escalfar fins a 180º C, un cop l'he tingut escalfat, he ficat les patates amb un safata per anar al forn i les he tingut gaire bé una hora (tot dependrà del tamany de la patata). I... escolta tu, m'ha quedat ben bones.

Us animo a que ho proveu, és fàcil i resultona la recepta.

Ara us adjunto la foto.


Que vagi de gust, espero que us agradi i feu algun comentari.

Salut

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada