dilluns, 24 d’agost del 2015

ORGANITZACIÓ

Doncs sí, tal i com ho veieu , aquest estiu ha tocat organitzar els armaris de la casa.

Cada any quan arriba l'època de vacances em proposo fer alguna feina extra com: pintar alguna habitació, fer alguna manualitat amb fils o pintures entre d'altres.

Per exemple fa dos anys vaig fer-li una paperera al meu fill petit, amb "trapillo". La podeu veure a l'apartat manualitats. En aquell moment només vaig penjar les fotos però si estiu interessats/es en saber el procés (tot i que el podeu deduir amb les fotos), m'ho feu saber en els comentaris i publicaré una entrada amb tot el procés i els materials que vaig utilitzar.

Però bé, ara no us vinc a parlar d'aquesta paperera si no del projecte d'aquest estiu.

Tot va començar quan un dia llegint una de les blogueres que jo segueixo, ens va parlar del  minimalisme a l'hora d'organitzar armaris i aquí va aparèixer el nom ARMARI CÀPSULA (us deixo l'enllaç a la wikipedia). 

Referent a l'armari càpsula, teniu el PROYECTO333 que està molt bé.

La veritat és que és realment interessant, però jo encara no he arribat aquí.

Uns dies després, la mateixa bloguera ens va parlar de com organitzar, no només armaris sinó tot en general, i és aquí on apareix el mètode de la MARIE KONDO, una japonesa que ha publicat un llibre "La magia del orden" que promet molt. Dic que promet per què jo encara no l'he llegit ja que només l'han publicat en anglès i la versió en castellà la publicaran al setembre i així que surti el compraré.
I és aquí on jo començo a posar-m'hi. Vaig pensar començarem per ordenar armaris i quan surti el llibre veurem per on continuem i aquest és una mica el resultat.

Bàsicament es tracta de, en lloc de posar la roba una sobre l'altra (al menys així és com ho tenia jo) doncs la doblegues d'una manera determinada per tal que et quedi com una mena de paquet i així poder-la posar dreta dins els calaixos i d'aquesta manera pots veure totes les peces de roba que tens. I encara que sembli que no, s'estalvia espai. En aquest calaix jo abans hi tenia menys samarretes de les que hi tinc ara, això sí, quan posi en pràctica (que penso fer-ho) l'armari càpsula, més de la meitat aniran al contenidor de la roba, a reciclar o a donar.

Si voleu podeu veure vídeos de com es fa al youtube, només heu de posar "metodo Marie kondo" i surten força vídeos.

Bé, per acabar us deixaré l'enllaç de la meva bloguera inspiradora que penso que no estaria bé no fer-ho,

Es diu waselwasel i publica coses força interessants.

Què, us animeu a posar-ho en pràctica?, ja m'ho comentareu i jo també us aniré explicant els meus progressos.

Fins aviat




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada