dilluns, 7 de setembre del 2015

BLOGGERs





Avui toca blogger.

No cal pas que us expliqui que és blogger, si sou aquí es que tots sabeu el què és.

Jo vaig comença en el món del blogger per la necessitat de donar a conèixer coses que ja sé o bé coses que vaig descobrint. És a dir, ni de bon tros jo sóc aquí per guanyar-m'hi la vida ni uns calerons.

Si mireu l'historial del meu blog, ja fa temps (anys) que el tinc obert i una mica inactiu. El motiu? doncs ben simple. Servidora ja té una edat i les noves tecnologies m'han agafat que ho he d'aprendre tot  despresa i corrent. Sort n'hi ha que m'agraden, però clar, sempre m'ha frenat el veure que no arribava a la gent (és a dir) poques visites. Que no veia el blog prou bonic. Tot això ha fet que estigués molt de temps el blog aturat i jo m'anés formant i informant.

No sé si en sé gaire, però ara m'hi defenso una mica més.

Vinga doncs anem per feina. En tot aquest temps investigant i buscant per la xarxa, m'he topat amb gent molt interessant de la qual naturalment me n'he anat fent seguidora.

Avui començo una petita secció en la qual us aniré presentant gent interessant (al menys per mi) dins en aquest món dels blogs personals (i no tant personals).

El primer que us vull presentar és: Odisea gráfica

Aquesta noia en la seva última entrada al blog, ha publicat (per poder descarregar de manera gratuïta) una agenda del que queda d'any.

És realment bonica i val la pena. La podeu trobar aquí

Bé espero que us agradi i que hem comenteu que us ha semblat.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada